lördag 3 april 2010

Äntligen!

Äntligen tror jag att lusten att skriva har kommit tillbaka.
Vill berätta lite om min strålning som gått käpprätt åt skogen. Skulle ha 25 behandlingar totalt men efter behandling 21 gick det inte längre.
Dom var tvungna att avbryta eftersom jag har typ tredje gradens brännskador under bröst och arm.
Det ser vidrigt ut trots att det idag ser lite bättre ut. Jag fick antibiotika mot infektionen som blivit och morfin mot den fruktansvärda smärtan jag har.
Det gör så ont.
Ska träffa läkaren igen den 6 april få se vad som händer.
Tror inte att dom kan börja stråla ännu.

För övrigt mår jag ganska bra. Trött förstås men det har jag ju varit under hela behandlingstiden.
Just nu saknar jag någon att prata med om allt som händer.
Kanske därför lusten att skriva kommit tillbaka.
Behöver prata av mig,kanske skulle ta ett snack med kuratorn.
Hon är jättegullig och LYSSNAR verkligen när man pratar och byter inte ämne och så utan låter mig bara vara och bara prata om det jag behöver få ur mig.

Idag kommer min Julia hem från Paris och ska stanna till måndag (tror jag).
Hon har varit och hälsat på en kompis som jobbar och bor i Paris.

Ska snart fixa lite mat till mig och tjejerna,Sofie håller på och skalar potatis nu.
Fläskfilé och potatisgratäng blir det.

Ha nu en riktigt Glad Påsk och sköt om er!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar