söndag 22 november 2009

Ett litet inlägg!

Tänkte skriva lite igen, har inte blivit så mycket men jag har inte haft vare sig lust eller ork.
Imorgon är det dags för sista Taxotere behandlingen,då har jag fått mina tre och sedan blir det något annat de sista tre gångerna. Sofie följer med mig imorgon.

Har precis stoppat i mig 16 stycken cortison tabletter så nu är det väl bara att vänta på att jag ska få ont i magen.
Men jag har fått annan medicin av min läkare mot magen så jag hoppas det kommer att hjälpa.

Igårkväll var jag till Västerås och träffade Julia.
Hon bjöd mig på en tre rätters middag och bio. Det var en försenad födelsedagspresent eftersom vi ville se New Moon och den har premiär nu.
New Moon är fortsättningen på Stephenie Meyers Twilight och vilken helt underbar fantastisk film.
Jag sträckläste alla fyra böckerna och har nu börjat nedräkningen till den tredje filmen Eclipse som har premiär den 30/6 nästa år. Bara 219 dagar kvar!!!
Jag är nog lite knäpp men jag bara älskar filmerna och böckerna.
Fjärde filmen kommer någongång på hösten/vintern 2010. Mycket att se fram emot.
Nu ska jag ta det lugnt och kika lite på TV.

Ta hand om er alla!

Kram!

TACK JULIA FÖR EN UNDERBAR KVÄLL.

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får lindrigare biverkningar denna gång.Själv har jag flyttat fram min sista FEC för att rädda julen till 3/12.
    kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hur har du mått av din FEC behandling?
    Det är ju det jag ska börja med nu den 14/12.
    Denna gången har det gått ganska bra efter sista Taxotere behandlingen.

    kram catta

    SvaraRadera