söndag 1 november 2009

Imorgon!

Imorgon är det då dags för min andra cytostatika behandling. Jag hoppas det går lika bra som förra gången och att jag slipper en massa biverkningar.

Har precis stoppat i mig 16 stycken Betapred och dom får jag väldigt ont i magen av.
Jag har medicin att ta för magen men den vill inte riktigt fungera hela tiden.
Jag ska ju äta 96 stycken fram till onsdag morgon.

Annars har Allhelgona helgen/Halloween varit lugn och skön.
Jag har haft alla mina tjejer hemma och även Julias kille.
Vi tittade på skräckfilm och hade trevligt med godis,snacks och läsk och Julia och Henke stannade över natten.
Ja Alice var med sina kompisar på kvällen men kom hem senare.
Det är så härligt att ha alla här och framförallt nu när Julia och Henke snart flyttar till Falun.
Då kommer dom ju en bit bort.

Vi var också och tände ljus på kyrkogården både i Ramnäs och här i Sura.
Det var otroligt vackert med alla dessa ljus som brann.
Vi har släkt som ligger på båda ställena och så har jag en kompis som gick bort alldeles för tidigt i en bilolycka som ligger här i Sura.

Nu blir kvällen lugn framför tv:n.
Kom ihåg att ta hand om er och bry er om varandra.

Livet är så dyrbart!

Kram!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar