tisdag 27 oktober 2009

Mitt hår!

Nu är håret väck.
Alice klippte av mig allt utom ca 1 cm som jag har kvar,men det kommer ju också att lossna.

Konstigt nog så kändes det inte underligt eller ledsamt alls,bara skönt att slippa få en näve hår i handen varje gång jag tog i håret.
Det blev kallt om huvudet direkt,det hade jag inte trott.

Ska se hur jag kommer att trivas med peruken nu.
Annars finns det ju schalar och annat man kan ta till.

Ja det var egentligen bara det jag ville berätta. Ska krypa ner i sängen med min bok nu.

Kram!

2 kommentarer:

  1. Åh.. vilken tuffing du är.
    Du låter så stark *hejar på*
    I morgon gäller det för mig, bara o bita ihop.
    Men man vänjer sig nog fort inbillar jag mig.
    Annars mår jag riktigt bra så här dag 11 i behandlingen.

    Varma kramar
    Eva

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte om jag är stark men jag har bestämt mig för att klara detta och det gör du också det vet jag.Skönt att du mår bra.
    Tänker på dig idag.
    Själv ska jag till onkologen idag och träffa läkaren för att se om blodproverna var så bra att jag kan få behandling 2 på måndag.

    Kramar catta

    SvaraRadera