måndag 26 oktober 2009

Nu är det höstlov!

Höstlov för Alice. Skönt för henne att få vara lite ledig. Dom har mycket i skolan.
Själv vaknade jag när Sofie skulle iväg till jobbet och gick sen och la mig för att försöka sova en stund till,men inte somnade jag.
Fattar inte varför jag inte kan somna om.

Hade beställt reflexer och ett armband (Rosa bandet) som kom idag. Reflexerna till tjejerna och armbandet till mig. Det står Älska livet på armbandet och så är det ett litet rosa band på.
Ska posta reflexen till Julia så har hon den imorgon.

Så var det detta med håret.
Nu lossnar det bara jag tittar på det känns det som så imorgon åker det nog av.
Det blir hår överallt i hela huset och på kläderna och, ja på princip allting.
Lika bra att få det gjort.

Har varit en sväng till affären och handlat men kan inte koncentrera mig.
Glömde som vanligt att köpa taco krydda. Hoppas Sofie kan ordna det när hon snart kommer från jobbet.

Nu ska jag bara sjunka ner i soffan en stund och göra ingenting fram till dess att det är dags att laga mat.

Kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar