onsdag 14 oktober 2009

Ont!

Idag har jag fruktansvärt ont i kroppen.
Jag är van med min fibro smärta men detta är 15 ggr värre. Det känns bokstavligt talat som om jag blivit överkörd av en stridsvagn.
Men detta var ju något av dom biverkningar som kunde komma.
Hoppas bara jag slipper illamåendet,det bävar jag för.

Jag har klåda också på armarna men inte så farligt.
Har suttit på Försäkringskassan med min handläggare idag angående min sjukersättning som går ut i december och det lät på henne som om jag skulle kunna få förlängt de sista arton månaderna jag har rätt till iallafall.

Sedan hoppas jag på regeringsskifte och en snabb ändring av sjukersättnings lagen.
Mailade faktiskt med Mona Sahlin härom dagen och för henne var det en oerhört viktig fråga att ta tag i omedelbart om dom kommer till makten.

Nu orkar jag inte sitta här och skriva så mycket till.
Det värker i fingrar och armar så det blir ett kort inlägg idag.
Imorgon är det dags att prova peruken.
Har hittat en rolig frisyr jag skulle vilja prova få se om det funkar.
Man kan väl få göra nåt kul av detta mitt i eländet.

Kram på er!




2 kommentarer:

  1. Hittade hit genom A-K och vill bara skicka en massa kraft. Du gör helt rätt som försöker göra något "kul av detta mitt i eländet". Allt brukar gå lättare då. Hoppas du får må så bra det bara går!
    Malin

    SvaraRadera
  2. Hej Malin!
    Kul att du hittade hit och tack för din skickade kraft,den behövs.
    Ja man måste göra det bästa av det värsta annars vet jag inte hur det skulle gå.

    kram catta

    SvaraRadera