lördag 10 oktober 2009

Ny läkare!

Nu har jag fått en ny husläkare vilket var på tiden.
Jag ska träffa honom på fredag den 16/10 och jag hoppas det går bra.
Det hänger ju mycket på läkarintyget om jag får förlängd sjukersättning.
Finns inte en chans att jag skulle kunna gå ut i jobb igen.
Jag har varit hemma sedan 1997 tror jag det är nu.

Just nu sitter jag här i min ensamhet.
Alice sover hos en kompis och Sofie likaså. Visst är det skönt att vara ensam ibland men just nu skulle jag nog vilja ha lite sällskap.
Känner mig lite nedstämd och ledsen men det beror väl på att jag har så mycket framför mig nu.
Ska ju få första cytostatika behandlingen på måndag och jag är faktiskt lite rädd och orolig.
Men alla säger att det går bra och det måste jag tro på.

Imorgon eftermiddag ska jag gå till biblioteket och lyssna på bröscancer föreningen ett par timmar få se vad dom har att säga.
Intressant att lyssna och kanske lära sig lite mer.

Min torkställning brakade ihop idag,naturligtvis när den var full med våt tvätt så jag har fått staga upp den så gott det går.
Får köpa en ny på måndag om jag orkar efter behandlingen.
Måste till Rusta för det. Här i Sura är allt så dyrt.

Sköt om er.
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar