torsdag 5 november 2009

Mår inte så bra!

Idag mår jag inte så bra men det hade jag nästan räknat med.
Samma sak hände efter förra cyto behandlingen på dag 3.
Jag är så fruktansvärt trött och darrig,känner mig alldeles skakig hela jag.

Vill ingenting och i morse när Sofie kommit iväg till jobbet somnade jag om till klockan tio.
Jätteskönt,men jag är lika trött iallafall.
Jag är iallafall glad att jag inte mått illa och kräkts (peppar,peppar).

Fick kallelsen från onkologen idag om min tredje Taxotere behandling som också är den sista. Sen byter dom till nåt annat som jag inte minns namnet på nu.
Den 23/11 är det dags igen.

Hoppas jag slipper att må dåligt av den andra blandningen jag ska få.
Jag tycker jag klarat mig väldigt bra hittills iallafall om man läser vad en del andra går igenom.

På måndag ska jag få min andra peruk,ska bli skönt att ha en till att byta med.
Jag har försökt med sjalar men klarar inte det. Tycker jag ser jätte konstig ut,men det är väl en vanesak kanske, jag vet inte.

Nu ska vi försöka få i oss lite mat här.
Ha det gott!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar