tisdag 29 december 2009

Dags igen!

Ja imorgon är det dags igen för att åka och ta prover och på måndag träffar jag läkaren och på tisdag är det dags för andra FEC behandlingen och jag kan ju inte påstå att jag ser fram emot den precis.
Mår jag lika illa som förra gången blir det inte roligt.
En dag stod jag utanför Willys och spydde.
Folk undrade nog men jag bryr mig inte,låt dom titta.

Fattar inte varför jag inte kan få behandlingen direkt efter att ha träffat läkaren istället för att behöva sitta och åka tre dagar för prover,läkare och behandling.
Ska nog ringa imorgon och fråga om det inte går att ordna.
Det blir ju så dyrt att åka fram och tillbaka hela tiden.
Det blir nästan 20 mil på tre dagar.

Nåväl annars har vi haft en jättetrevlig jul och då mådde jag iallafall inte illa utan kunde äta av all den goda maten.
Alla var här så vi var 12 stycken men vi delade upp jobbet så det var inte så jobbigt utan bara trevligt att träffa alla.

Alla var nöjda med sina julklappar och det var ju kul.
När alla gått så hade jag och tjejerna en mysig kväll och tittade lite på TV och satt och pratade.

Nu är det snart nyårsafton och det blir en lugn tillställning.
Lite god mat och lugn och ro framför tv:n.
Det är så fruktansvärt kallt ute just nu(-18 grader) och kallare ska det bli så det blir till att hålla sig inne.

Idag har Alice och Julia varit till Stockholm och shoppat.
Julia gav Alice en resa dit med mat och fika i julklapp och dom har haft jättetrevligt.
Alice kom hem med mycket fina kläder och ett par skor/boots också.

Nu ska jag kika lite på TV.

Ha det bra och ta hand om er!
Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar