onsdag 27 januari 2010

Sista cyton!!!!

Nu är det gjort! Äntligen!
Sista cyton fick jag igår och jag hoppas verkligen att det var den sista så jag inte behöver genomgå detta igen.
Visserligen har jag klarat detta ganska bra.
Mått illa och varit trött har jag ju förstås,men inte alls så mycket som jag trodde.
Jag har bara kräkts en gång på sex behandlingar och klarat mig bra med medicinerna jag fått mot illamåendet.

Nästa onsdag ska jag in på röntgen för att kolla hur och var strålningen ska vara så att allt blir rätt och sen tar det ca tre veckor (tror jag) innan strålningen sätter igång.

Mamma var med mig igår och jag tror att hon tyckte det var intressant att se hur allt går till.
Vi pratade och tittade på TV och det kändes skönt att hon var med.
Mina tjejer har ju varit med förut och det känns alltid tryggare att inte vara ensam även om man gjort detta några gånger nu.

Nåväl nu är det bara att hoppa på att resten går bra också och att man slipper detta sen.

Kom ihåg att ni kollar er själva. Önskar inte någon detta.

Ta hand om er och var rädda om varandra.

Kram Catta

2 kommentarer: