söndag 17 januari 2010

Söndag!

Söndag igen,veckorna rasar iväg. Det snöar och är grått ute.
Lika grått ute som jag känner mig inuti.
Har funderat så mycket sen igår då jag fick reda på detta med min vän.

Tänk om dom kunde komma på ett vaccin eller nåt mot denna djävulska sjukdom!
Nånting så att alla som drabbas av cancer slapp detta,något som gör att vi kan utrota skiten.
Det känns väldigt tungt just nu men jag måste försöka rycka upp mig och bli den här starka positiva människan jag faktiskt är.

Jag har mina tjejer och idag är Julia här och hälsar på .
Hon och Henke kom i fredags natt och det är så kul att ha dom här.
Visserligen åker dom snart tillbaka till Falun, Julia börjar skolan imorgon och hon är lite nervös, men varje liten minut vi träffas är så värdefull.

Nästa helg åker jag,Sofie och Alice och hälsar på dom i Falun. Jag har inte sett lägenheten än så det ska bli spännande.

Nu ska jag ägna mig lite åt henne innan hon åker.

Var rädda om er och var rädda om varandra.

Kram!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar