måndag 14 september 2009

Födelsedag!

Jaha igår fyllde Sofie 23 och idag fyller jag 50 år.
Vi har haft två fina dagar med släkt och vänner och blommor och presenter.
Ett blomsterbud kom idag och lämnade över en bukett med jättefina blommor och i buketten låg även fina chokladpraliner inslagna i cellofan.

Blommorna och chokladen var från min ex man och hans tjej och jag blev jätteglad.
Det hade jag inte väntat mig.

Annars har det varit några tröga dagar här.
Har varit så fruktansvärt trött att jag inte orkat nånting.
Vill bara sova och har faktiskt försökt att göra som kroppen vill för en gångs skull.
Har lagt mig och vilat då jag behövt det och det har varit så skönt.

Fick idag kallelse av FK till träff med min läkare och FK den 30/9.
Min sjukersättning är i två års perioder och det är dags att söka om nu få se hur det går.
Jag har ju en massa sjukdomar och nu har ju bröstcancern tillkommit också.
Ja vi får se hur det går.

Annars har det läkt bra under armen,ärret är skapligt snyggt och det har även läkt fint där dom opererade in port-a-cathen.

Nu väntar tv:n en stund.

Ta hand om er!


2 kommentarer:

  1. Ja.. och du ska ta hand om dig.. lyssna till din kropp.. vila när du behöver.. vänd lite på dygnet om du vill...

    För jag sover mycket även på dan.. vilar och sitter vid datorn.. och så går jag en slovisch i lägenheten.. och så går jag ut och går..

    Vilar gör jag jättemycket...

    Kram pys

    SvaraRadera
  2. Ja jag börjar lära mig nu.*s*.
    kram catta

    SvaraRadera