fredag 25 september 2009

Väntan!

Tänk att denna väntan kan vara så oerhört jobbig.
Jag väntar och väntar på att brevet med tiden till första läkarbesöket på onkologen ska dimpa ner i brevlådan,men än har inget hänt.

När jag pratade med kuratorn för två veckor sedan så sa hon att jag skulle få en tid inom två veckor men dom har gått nu.
Så det är väl bara att fortsätta vänta.

För övrigt har det inte hänt så mycket här.
Sofie har börjat jobba igen efter sin operation och det tyckte hon var skönt att komma igång igen.

Själv har jag möte med FK och min läkare den 30/9,min sjukersättning går ut 31/12 och detta är ett möte jag inte ser fram emot.

Igår kväll hade jag partylite visning här och det var väldigt trevligt.
Kul att träffa lite folk ibland.
Jag tror att alla tyckte det var en trevlig stund.

Ta hand om er!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar