söndag 6 september 2009

Söndag kväll!

Har inte skrivit på ett tag,har tappat orken.
Ska försöka få ner några rader nu.
Sofie är opererad för sin cysta och mår bra.
Agrafferna ska bort på torsdag.
Den 9/9 ska jag in och få besked om när jag ska börja cyto behandlingen och så ska dom väl kolla att sista operationen gått som den ska.

Säger dom att jag måste operera mig igen får jag ett anfall,orkar inte mer.
Och så allt detta väntande hela tiden,det är så jobbigt.

På söndag den 13/9 fyller Sofie 23 år och på måndag den 14/9 fyller jag 50 år.
Herregud 50 år ,jag känner mig som 30.

Nåväl vi går ihop och har alltsammans på söndagen.
Jag är ingen kalas människa och har aldrig varit så det får bli Sofies dag.

Nu ska jag försöka sova, har varit lite dåligt med det på sistone.

Sköt om er.
Kram.

2 kommentarer:

  1. Så bra att Sofies operation har blivit lyckad.. och att du fyller 50.. det är ingen ålder på en trähäst.. för så sa alltid min mormor..
    Leva, sova och bara vara.. inga måsten vännen.. bort med det.. för då orkar du mer.. om du tar bort dina måsten..

    Lev som du vill.. gör det du vill.. då orkar du..

    Kram Pys

    SvaraRadera
  2. Det var mycket bra sagt av din mormor tycker jag.
    Ska följa dina råd vännen,men alla dom där måstena är man ju så van med att man har svårt att få bort dom.
    Kram catta

    SvaraRadera