lördag 19 september 2009

Några rader!

Skriver några rader,det var ett tag sen.

Det har inte hänt så mycket här sen födelsedagarna.
Jag fick ett samtal från kuratorn om att jag kommer att bli kallad till onkologen på läkarbesök inom två-tre veckor och sedan är det dags att börja med cytostatika behandlingen.
Inget jag ser fram emot precis men det måste ju göras för att jag ska bli frisk.
Ingen vet ju heller hur jag kommer att reagera på behandlingen,men det ska bli skönt att få komma och träffa onkologen och få lite svar på mina frågor.

Imorgon vill tjejerna åka till Västerås,få se om det blir så.
Jag skulle i och för sig behöva ett par nya skor men så är det detta med pengar!

Julia har sökt till lärarprogrammet och kommer att flytta till Falun i slutet på december tillsammans med sin sambo.
Han har ju eget företag via nätet så det spelar ingen roll var han bor men jag blev allt lite ledsen när hon berättade att dom ska flytta.
Jag är naturligtvis glad för hennes skull och att hon kommit på vad hon vill göra,men mindre glad över att få henne så långt hemifrån.
Men det löser sig väl det också.

Nu ska det bli en tidig kväll i sängen här med en bra bok.

Ta hand om er och glöm inte bort vad jag sagt om vikten av att undersöka sig själv.

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar