tisdag 29 september 2009

Fått tid!

Nu har jag fått tid till onkologen!
Imorgon onsdag ska jag vara där och på en så konstig tid som klockan 17.00 men dom har så mycket att göra att dom får klämma in oss på konstiga tider.

Typiskt att det skulle bli samma dag som jag ska träffa FK och läkaren angående min fortsatta sjukersättning men det är väl bara att ta det.
Jag är genomförkyld också så detta blir nog bra.

Jag antar att jag ska prata om hur min behandling ska vara och när den ska börja.
Vill gärna få en remiss på peruken också så att jag kan få prova ut den.

Har varit på sjukhuset idag också men då med Alice. Det är ett evigt åkande och det känns som om bilen hittar dit själv snart.

Nu ska jag krypa i säng med min bok och försöka sova.
Få se om det går,är så jäkla nervös inför samtalet imorgon bitti med FK.

Sköt om er.
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar