måndag 31 augusti 2009

Måndag idag!

Jaha idag är det måndag. Sofie kom hem från sjukhuset i lördags och mår efter omständigheterna bra.
Hon har inte alls lika ont som förra gången och det är ju skönt.

Jag däremot håller på att bli tokig på att det gör så ont i ärret under armen.
Jag äter värktabletter hela tiden och det hjälper för stunden men inte hela tiden.
Imorgon ska jag träffa kuratorn på onkologen få se vad hon kan hjälpa mig med.

Det som är mest kris nu är PENGAR!
Jag vet inte var jag ska ta pengar till bensin ifrån och snart ska bilen besiktas och den går troligen inte alls igenom.
Den är för gammal för att lägga ner mer pengar på reparationer och nån annan har jag inte råd att köpa.

Jag är ju så himla beroende av bilen eftersom min fibro gör att jag inte kan gå långa sträckor.
Det är ett skit att man alltid ska vara så beroende av pengar hela tiden.

Snart går mitt frikort på Apoteket ut också,inte kul.
Frikort hos doktorn har jag iallafall ett halvår till.

Ikväll blir det nog en tidig kväll,jag är så fruktansvärt trött,men det är jag ju hela tiden.

Sköt om er!

Kram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar