fredag 21 augusti 2009

Idag!

Idag fick jag dra dränet och det är skönt att slippa det.
Däremot har jag fruktansvärt ont i operations ärret och det svider som eld.
Det känns som om jag är svullen som en fotboll under armen men det är jag ju inte.

Jag har också väldigt ont där Port-a-cathen sitter och är alldeles blå,gul och lila på huden men det försvinner ju.

Jag ser ut som om jag varit ute och slagits för min vänstra arm är ett stort blåmärke från mitten på handen och upp till halva armbågen.
Dom har stuckit fel hela tiden och punkterat så det gör också ganska ont.

Fick mycket tråkiga nyheter igår. Sofie fick svar på sin datatomografi och dom har hittat en cysta som är 10x10 cm som måste opereras bort.
Dom tog ju ena äggstocken och en jättecysta i oktober förra året så detta var inte kul.
Dom tror iallafall att den inte är farlig,det var inte den andra heller.

Men hon är ju så orolig i sig själv ändå med ADHD och alla andra problem hon har så det tar sån tid att förklara och få henne lugn.

Men nu ska hon läggas in den 26/8 och opereras den 27/8 så det är skönt att vi inte behöver vänta så länge.

Men allt på en gång,detta är ofattbart!
Undrar hur mycket man orkar ta innan man klappar ihop.

Ta hand om er alla!

2 kommentarer:

  1. Den där svullnaden som du tycker att du känner är inte så konstig.. de har ju skurit av en hel del nervtrådar.. och dessa måste hitta sin andra del.. och det kan ta lite tid.. men det kommer bara att bli bättre och bättre..
    Smärtan kommer att försvinna den också...

    Det kommer säkert att gå kanon för dottern.. säg till henne att jag tror stenhårt på henne...

    Kram Pys

    SvaraRadera
  2. Jo det är väl så men attans så obehagligt det är.
    Tack vännen jag ska hälsa henne.

    kram catta

    SvaraRadera