tisdag 4 augusti 2009

Vaknade jättetidigt imorse och kunde bara inte somna om trots att jag bara sovit ett par timmar.
Som jag sagt tidigare så hatar jag NÄTTER.

Det har snurrat i huvet och magen hela dan idag. Nervös för imorgon,ska ju få min "dom" då.
Få se nu vad dom kommer att säga imorgon på bröstenheten om vad det blir för behandlingar.
Halv elva ska jag vara där.

Annars har jag försökt få dagen att gå.
Tvättat,lagat mat,diskat, handlat,ja sånt där som man gör varje dag.

Tankarna har snurrat otroligt mycket idag och det är väldigt nervöst nu.
Jag har ju egentligen ingen aning om vad som väntar mig.
Egentligen ska man väl inte ta ut oron i förskott men när man väntat så länge som jag gjort och det bara är en natt kvar nu så känns det konstigt.

Jag blev så glad idag eftersom jag fick reda på att Marilyn Manson kommer till Globen i november.
Det finns en rolig historia bakom detta med honom.
Min Julia hade en period i sina tonår då hon älskade hans musik och han skulle komma till Stockholm och Hovet.
Hon frågade mig om inte jag kunde följa med henne på konserten och jag sa att "Jo det kan jag väl men det är ju inte min typ av musik egentligen" men man gör ju allt för sina barn.
Så vi åkte och sen var jag fast.

Han kom tillbaka till Hovet efter ett par tre år och då var det Julia som följde med MIG.

Jag slängde mig på telefon när jag såg att han skulle komma och fick inte tag på Julia.
Hon ringde mig senare och jag förklarade och visst, hon följer med mamma till Globen.
Så det finns barn som gör mycket för sina mammor också.

Tack gumman för att du gör det här,jag vet att du läser detta. Det betyder jättemycket för mig.

Nu är det dags att krypa i säng. Få se om jag kan sova nåt inatt.
Det hoppas jag för jag vill kunna vara koncentrerad imorgon.

Nu är det ingen dag kvar.


1 kommentar:

  1. Hoppas att ni får biljetter.. själv ska jag gå med familjen på "Walking with dinasors".. ska bli häftigt som sjutton.. och bo på hotell.. det gillar sonen...

    Kram Pys

    SvaraRadera