söndag 2 augusti 2009

Skrev inget igår och vet egentligen inte vad jag ska skriva idag heller.
Har tappat "skrivet" om ni förstår hur jag menar.

Julia kom hem från Emmaboda festivalen igår och då åkte hon hit och sov över istället för att åka hem till sig.
Hon längtade nog efter mamma*s*.
Hon var lite sliten efter 6 dagar på en camping med massor med folk och massor med musik så mamma tog så klart hand om henne med mat och allt.
Det är så roligt att ha henne här.
Även om hon bara bor tre mil bort så längtar jag efter henne hela tiden,men så är det väl att vara mamma.

Skjutsade hem henne på eftermiddagen och då följde även Alice och Sofie med och vi tog en tur till Rusta och köpte tvål och parfym och lite saker man behöver eftersom det är billigare där.

Senare på eftermiddagen lyckades jag äntligen klippa gräsmattan men det var tufft eftersom jag hela tiden blev anfallen av miljoner mygg.
Varmt och svettigt blev det också.
Myggen måste ha fått fnatt eftersom dom till och med är mitt i solen.

Min granne var så snäll att han tog fram sin trimmer och hjälpte mig trimma av det längsta runt kanter och så.
Tur man har snälla grannar och snäll hyresvärd.

Nu ska jag kika lite på tv och vänta på att Alice kommer hem.
Sofie gick och la sig,hon börjar jobba imorgon igen efter fem veckors semester.

Nu är det bara två dagar kvar.



2 kommentarer:

  1. Tänker på dig vet du!!!

    Kram Pysan

    SvaraRadera
  2. Tack vännen,jag tänker på dig med.

    kramar i massor catta

    SvaraRadera