söndag 9 augusti 2009

Har inte skrivit på ett par dagar nu.
Känns som om jag inte haft så mycket att säga.

Blev nog lite mer omskakad av beskedet hos läkaren än jag trodde först.

Jag var helt inställd på att jag skulle få cytostatika och strålning,men jag hade inte räknat med en operation till.
Men samtidigt så är det ju bra att dom verkligen plockar bort allt som är så jag kan få bli frisk.

Natten mellan fredag och lördag sov Julia här så jag hade alla tre tjejerna hemma och det var så roligt.
Även om vi inte gjorde nåt speciellt mer än att titta på en film så är det så skönt att ha alla här.

Alice var i och för sig ute på kvällen men hon kom ju hem sen.
På lördagsmorgonen stack Julia iväg med sin pappa och badade.

Imorgon måste jag åka in till sjukhuset för att hämta kontrastmedel eftersom Sofie ska göra en datortomografi av buken på onsdag.
Skönare om hon får dricka vätskan hemma än att behöva komma till sjukhuset två timmar i förväg och dricka det.

Annars rullar livet på som vanligt här.
Varmt så man nästan kvävs men det skulle ju bli sämre nu.


2 kommentarer:

  1. Var beredd på att det kan bli så.. rätt som det är så dimper man ner i ett hål ett par timmar.. för att vid ett annat tillfälle få såna glädjande besked som man inte visste.. utan trodde att det var helt tokigt...

    Kram i massor
    Pys...

    Ps. Jag tänker på dig vet du...

    SvaraRadera
  2. Jo det är väl så och du jag tänker på dig också.
    kram catta

    SvaraRadera