torsdag 27 augusti 2009

Torsdag!

Jag har så attans ont under armen,ska det aldrig ge sig?
Det är så jobbigt detta.
Tröttheten är olidlig och jag kan ju inte bara sova hela tiden heller.

Sofie är iallafall opererad nu så cystan är borta.
Hon mår efter omständigheterna bra men hon är ledsen och jättetrött.
Det är besöksförbud på avdelningen p.g.a. svininfluensan men vi har fått tillstånd att hälsa på henne imorgon eftersom hon räknas under speciella omständigheter då hon har ADHD och är så orolig.
Alice och jag åker in då Alice slutat skolan imorgon.

Nu vill jag bara att allt ska bli så normalt det bara kan här hemma.
Det har varit en oerhört jobbig period nu och jag vill ha lugn och ro,iallafall så lugnt det bara går att få det.

För övrigt så är Julia just nu i Paris. Hon är på semester och ska samtidigt träffa en familj som hon kanske ska jobba som au-pair hos.
Hon träffar den familjen nu ikväll så jag hoppas det går bra.

Nu ska jag lägga mig i soffan en stund.

Ta hand om er!
Kram!


2 kommentarer:

  1. Det kan ta upp till ett år innan all smärta är borta från undersidan av armen..
    Jag har fortfarande lite obehag... men ingen smärta...

    Kram i massor
    Pysis

    SvaraRadera
  2. Oh fy så hemskt ska det dröja så länge.
    Kramar till dig med.
    Catta

    SvaraRadera