måndag 24 augusti 2009

Inte orkat!

Har inte orkat skriva nåt på ett par dagar men ska försöka få ner några rader idag iallafall.

Jag har ont och är så trött men det går väl över så småningom.
Fick återbesökstid den 9/9 på bröstenheten så jag antar att jag får reda på då hur det blir med den fortsatta behandlingen.

Ska också träffa kuratorn den 1/9,var tvungen att ändra tid eftersom detta med Sofie blev nu.
Ska ta upp det här med att söka pengar ur fonder då.

Annars går väl dagarna här.
Alice började skolan idag. Min lilla tjej börjar åttan,det är inte klokt vad stor hon blivit så fort.
Det var väl inte sådär jättekul att behöva gå upp så tidigt igen efter sommarlovet men dom hade kort dag,slutade tolv så det gick väl iallafall.

Tankarna snurrar på som vanligt och nu funderar jag ju naturligtvis över Sofies operation också.
Men det går bra,det gjorde det förra gången.

Nu ska jag kika lite på TV.

Sköt om er.
Kram.


2 kommentarer:

  1. Man blir rätt så slut efter en operation.. de har tagit ut saker ur kroppen som egentligen som ska finnas där.. och då blir man trött...

    Håller tummarna för dig att du får ett bra besked när du ska på å.b. och jag hoppas också att döttras op går kanon...

    Kram Pys

    SvaraRadera
  2. Jo det är väl så.
    Operationen gick bra iallafall.

    kram catta

    SvaraRadera