fredag 17 juli 2009

Fredag,jag har varit hemma från sjukhuset en vecka redan,tyckte jag nyss satt hemma och väntade på att få åka dit.
All tejp har lossnat från såren och stygnen är nästan borta.
Det ser väldigt fint ut men det gör fortfarande ont.

Trodde att det skulle bli mycket mer och längre ärr än vad det blivit,men i och för sig så räcker det väl till det som är.

Jag har så många funderingar på vad som ska hända efter att jag varit på återbesöket i augusti.
Kommer jag att få lov att ta cellgifter,vad kommer att hända då,kommer jag att bli sjuk,trött ja vad blir det.

Jag försöker läsa mig till en hel del men samtidigt så står det så många skräckhistorier på nätet att jag inte vill läsa det.
Försöker hitta några sidor där det står konkret om vad som händer.

Vi var hem till mamma och pappa en sväng idag Sofie och jag men jag orkade inte vara där så länge,men det var kul att vara där en stund iallafall.

Annars har det inte hänt så mycket idag. har handlat och planterat lite blommor , men till och med en sån liten sak som att plantera om en blomma gör ont.
Jag blir också så svettig så fort jag gör nåt men det går väl över så småningom.

Nu blir det TV en stund.


2 kommentarer:

  1. Detta forumet är jättebra.. här finns inte så många skräckhistorier som det gör på nätet i övrigt..
    http://cancertjejer.forum24.se/

    Jag är med och där får man svar på allt.. det är en otrolig kunskapsbank...

    Om du får behandling så är det nog så här: cytostatika, strålning 25 gånger.. och om knölen var hormongillande så blir det antihormoner i 5 år.. och under dessa år så går man på regelbundna kontroller..

    Kram Pys

    SvaraRadera
  2. Tack jag har gått med där nu.
    Måste bara sätta mig in i hur forumet fungerar.
    kram catta

    SvaraRadera