torsdag 16 juli 2009

Torsdag idag,solen strålar och det är jättevarmt.
Jag har precis varit på Apoteket och hämtat en BH som jag beställt (dom hade den inte hemma) eftersom jag inte kan ha mina vanliga BH:ar just nu. Det gör lite för ont med bygel.
Den sitter rätt bra men det är ju inte vad man är van vid.
Men såren verkar läka fint så snart kanske jag kan använda dom vanliga igen.

Får främmande om en stund av Inger (min moster). Hon ringde igår och frågade om jag orkade med ett besök och det gör jag väl. Kul att träffas och prata lite.

Lyckades med den stora bedriften att baka en kladdkaka idag,vill ju ha nåt att bjuda på.
Sofie städade övervåningen igår och Alice tog nedervåningen.
Vad skulle jag göra utan mina tjejer? Det skulle bli kaos här tror jag om dom inte var hemma.
Tur att det är sommarlov för Alice och semester för Sofie.

Kanske inte det roligaste sättet att tilbringa en semester men det är ju inget man kan bestämma själv.

Julia skickade världens gulligaste SMS till mig igår och jag blev så rörd att jag började gråta,men jag har också ganska nära till tårarna just nu vad gäller allting.

Träffade en gammal granne när jag var till Apoteket och pratade en stund med henne om min bröstcancer och hon blev lite ledsen hon med.
Men det är så skönt att prata om det,det måste bara ut.

Nu ska jag förbereda lite fika här och skingra tankarna lite.
Måste stänga av alla känslor en stund (om det går).


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar