lördag 18 juli 2009

Lördag,vaknade inte förrän tio i förmiddags,men jag hade sovit så dåligt.
Kändes som om jag vaknade hundra gånger och bara låg och vred och vände på mig.
Tankarna snurrar och det går inte att slappna av.

Vädret har varit strålande fram till nu ikväll,men dom har varnat för världens oväder så jag passar på attt skriva nu innan det kanske börjar åska.

Jag har inte mått så bra idag,har haft ont i såren. Har inte gjort särskilt mycket mer än att laga mat och så diskade jag faktiskt idag.
Mina tjejer har varit så snälla och hjälpt mig med det men jag tänkte jag skulle klara det själv idag.
Det gick faktiskt ganska bra.
Är bara rädd att lyfta för tungt med vänster arm,det är lätt att inte tänka sig för.

Satt ute en stund men jag har lite svårt att klara solen,får ont i huvet tyvärr.

Har gått med i ett forum som kallas cancertjejer och det verkar vara jätttebra.
Där kan jag säkert få svar på mina frågor som bara snurrar i huvet.

Otroligt vad många det är som är i min situation.
Det tror man inte förrän man börjar titta sig runt lite.

Vill bara säga en sak: Vad du än gör så missa ALDRIG mammografin och undersök dig ALLTID själv. Det är så lätt att skjuta allt framför sig men gör inte det.
Jag hade tur att jag alltid varit så noga med att kolla mig själv,annars hade jag nog aldrig upptäckt detta.

Ha en fortsatt fin lördagskväll.



1 kommentar:

  1. Ja.. det är jätteviktigt att kolla sig själv.. och även männen.. för det förekommer att män får bröstcancer.. men det talas det inte om knappt.. trist men sant..
    Både mammografi och cellprov är jätteviktiga saker och att undersöka sina egna bröst.. så man lär känna dem..

    Cancertjejer är jättebra..

    Kram Pys

    SvaraRadera