torsdag 30 juli 2009

Jaha så var det torsdag igen!
Vad har hänt idag? Inte mycket. Pratade med Julia som är på Emmaboda festivalen och allt var bra med henne. Skönt.
Även om hon inte bor hemma så är man ju orolig för sina barn.
Dom blir aldrig riktigt vuxna i mina ögon.

Ja just ja jag har ju haft främmande två gånger idag så det har ju hänt.
Först på förmiddagen ringde en kompis och ville komma förbi innan jobbet.
Hon hade en bok,en liten mugg med en giraff på (älskar giraffer) och så hade hon en folieform med köttfärssås i med sig.
Jag blev så himla glad. Så skönt att slippa laga mat en dag.
Hon sa "Jag vet hur jobbigt det är att laga mat när man inte mår bra" när hon lämnade över formen och för mig var det som att få en miljon.
Tack vännen , det var jättegott,jag vet att du läser det här.

På eftermiddagen kom en annan kompis över och vi fikade och satt och pratade,bl.a om vad som kommer att hända efter onsdag nästa vecka.
Jag lovade naturligtvis att höra av mig så snart jag kommit hem.

Min hyresvärd kom farandes och klippte min gräsmatta idag.
Jättesnällt av honom,jag blev så glad.
Hyr ju ett stort hus och min hyresvärd har sin motorverkstad precis bredvid, och så hade han lagat en trasig gräsklippare så han skulle bara "testa" den som han sa.
Jättesnällt av honom.

På kvällen tittade jag och tjejerna på en jättebra film med Nicholas Cage som heter Knowing.
Lagom spännande och lite läskig.

Har inte mått så där jättebra psykiskt på eftermiddagen.
Det är dom läskiga tankarna som kommer igen när jag inte har en aning om vad som kommer att hända.

Men nu är det bara fem dagar kvar.

2 kommentarer:

  1. Behandlingen blir: cytostatika, strålning och operation... möjligen även hormonbehandling..

    Har du tur så blir det kanske bara strålning.. eller så blir det hela baletten..

    Fast jag finns här.. jag stödjer dig tankemässigt..

    Jag har ju varit där själv.. och jag vet.. alla biverkningar som de tar upp.. får man inte..

    Kramen på dusan...

    Pysis

    SvaraRadera
  2. Operationen har jag ju gjort redan.
    Tårtbiten och körtlar under armen.
    Men det blir alltså cytostatika före strålningen om jag nu ska ha det?
    F-n jag känner att jag vet alldeles för lite...

    Tack för att du finns här...
    kram catta

    SvaraRadera