söndag 26 juli 2009

Skriver några snabba rader innan jag ska sova.
Fastnade framför tv:n och kom inte loss.
Skönt med att titta på nåt bra på tv för då tänker jag inte så mycket på det jag har framför mig och vad jag är mitt i.

Har inte hänt så mycket idag. Vi har inte varit ute eftersom det regnat nästan hela dagen och då är det bara kladdigt i trädgården.
Var en snabbis till affären eftersom jag naturligtvis glömde att köpa cremefraiche till kycklingen när jag var och handlade i fredags.

Mamma kom hit med en bukett vita astrar som var jättefina och jag blev så glad.
Gulligt av henne tycker jag.

Trött har jag varit hela dagen men det konstiga är att nu när jag ska gå och lägga mig så är jag klarvaken.
Men jag vet nog varför. Det är nu tankarna kommer smygandes och jag ligger här och vänder och vrider mig.
Jag har ju tagit både värktabletter mot fibron och sömntabletter men det är på nåt konstigt sätt som om kroppen säger ifrån när jag lägger mig.
Du ska inte sova,du ska inte sova.

Ja ja nångång slocknar jag nog.
Får väl läsa en stund få se.
Jag har precis börjat på boken Män som hatar kvinnor.

Natti natti.




2 kommentarer:

  1. Hoppas att du har fått sova gott...
    Jag vet precis hur det är när man ligger och vrider och vänder sig.. och man vet inte hur man ska göra för att somna...

    Kram Pysan...

    SvaraRadera
  2. Nja det blev dåligt med sömnen.
    Sov en stund på eftermiddagen iallafall.
    kram catta

    SvaraRadera