måndag 13 juli 2009

Måndag och jag är så trött,så trött. Fattar inte var mina krafter tagit vägen.
Jag svettas bara jag rör en fena och det är urjobbigt.
Sofie och jag var till affären och handlade lite smågrejer och jag var totalt slut när jag kom hem.

Undrar hur jag ska känna mig sen när behandlingen börjar.

Brorsan (Stephan) var här och grejade med Alice dator och senare kom den andra brodern (Thomas) och hjälpte mig att klippa gräsmattan.
Tur att jag har folk omkring mig annars skulle jag aldrig klara det här.
Pappa och Ivan (hunden) tittade ner en sväng och kollade hur vi hade det också.

Jag lyckades iallafall diska själv idag (wow) men bara det tog på krafterna.

Imorgon måste jag till Västerås med Sofie eftersom hon ska till lasarettet,få se hur det går.
Julia följer med tillbaka sen. Ska bli kul att hon kommer en stund.

Nu gör det ont i såren så jag ska vila en stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar