fredag 24 juli 2009

Idag har jag bara mått skit.
Jag blir trött bara jag rör mig,fattar inte. Blir så frustrerad när jag inte orkar nåt själv utan måste be andra om hjälp hela tiden.

Alice har både diskat och dammsugit idag men jag orkade iallafall laga en lasagne.
Thomas min bror var här och klippte gräsmattan åt mig,tack för det.
Det är nåt jag inte klarar nu.

Sofie var iväg till Parken Zoo med sin pappa. Han ringde igårkväll och undrade om hon ville åka.
Skönt för henne att komma iväg en stund.

Sen undrar jag en sak. Hur kommer det sig att så fort man sätter på tv:n så handlar det om cancer,cancer,cancer hela tiden???

Endera är det något läkarprogram där dom pratar om cancer eller så är det nåt annat program.
Vet inte,jag kanske är extra känslig just nu,det kanske alltid varit så här.

Nu börjar jag räkna dagarna tills jag ska få besked från läkarna.
Elva dagar kvar imorgon.

Orkar inte skriva så mycket mer nu ikväll,är så trött.
Ska nog snart natta mig själv,ögonen går i kors.

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll.



2 kommentarer:

  1. Det är så.. du har fått cancer.. och just nu tycker du att det skrivs så mycket om cancer.. men det har det gjort i 4 års tid.. För jag fick cancer 06.. och innan dess stod det inte mycket.. men sen.. :-)
    Det är bara för att just nu är din hjärna intresserad av cancer.. och det är därför du tycker att du ser det överallt.. men det är nog inte mycket mer nu än det var innan.. kändisar som får cancer hela tiden.. När jag fick cancer tog det inte lång tid innan Nanne fick sin.. och så rullar det på..

    Det är din hjärna som ser ordet cancer.. och så måste du läsa.. och så tycker du att det står så mycket..

    Rätt logiskt om man tänker efter.. ;-)

    Kram i massor Pysan

    SvaraRadera
  2. Jo det är väl så.
    Det är väl jag som har svårt att tänka logiskt just nu.

    Massor med kramar till dig.
    catta

    SvaraRadera