onsdag 29 juli 2009

Idag känns det som om ingenting hänt.
Jag vaknade runt nio,men det kändes inte tillräckligt.
Jag var sååååå trött. Det känns som om jag aldrig är utsövd nångång.
Har haft jättekonstiga drömmar igen och det handlar bara om sjukdomar hela tiden.

Men det var som Pysan sa i sin kommentar till mig att när man får cancer så får man också många flashbacks och även såna som inte är roliga att få.
Det kanske är det som drabbat mig nu.

Fick för mig att jag skulle klippa gräsmattan framemot kvällningen men det gick ju inte.
Det var så mycket mygg att man inte kunde vara ute.
Får försöka ta det under dagen imorgon istället om det inte regnar.
Då ska det väl förhoppningsvis vara myggfritt.

Jag gick in och dammsög istället vilket verkligen behövdes.
Fattar inte varifrån allt damm kommer.

Sofie fick en tid idag för datortomografi av buken,samma datum som jag ska få mitt besked,alltså den femte så det var jag tvungen att ändra.
Visserligen är hon 22 men hon klarar inga läkarbesök ensam p.g.a. sin ADHD.
Nu blev det den 12/8 istället så det är väl bara att hoppas att det inte kommer nåt annat i vägen nu.
Hon måste in och kolla detta eftersom hon i höstas opererade bort en cysta som var stor som en fotboll och dom var även tvungna att ta hennes äggstock då.
Så det är ju viktigt att få detta kollat.

Nu är det bara sex dagar kvar.

Nu ska jag kika på Djurpoliserna i Houston.

Natti natti.

2 kommentarer:

  1. Damm är änglarnas tofflor... och jag har många änglar på besök..

    Det finns inga måsten när man har fått cancer.. det är viktigt att man lär sig det.. för du kommer säkert inte att orka hålla riktigt rent om du får cyto.. för då bli det så här: "Jag vill städa.. men bara tanken på att plocka ut dammsugaren ur städskåpet får mig till att avstå.."

    Kram Pys

    SvaraRadera
  2. Änglarnas tofflor..... Så vackert.
    Så ska jag tänka i fortsättningen.

    Jo det är väl så att man måste släppa sina måsten......
    kram

    SvaraRadera