tisdag 28 juli 2009

Vaknade runt halv nio idag efter en mycket orolig natt.
Hade sovit jättedåligt och drömt en massa konstiga saker om gamla kompisar från tiden jag bodde i Göteborg. Bodde där mellan 1982-1988.

Det var väldigt snurriga drömmar om alla möjliga konstiga sjukdomar.
Det är väl mitt huvud som har en massa tok för sig.

Regnet stod som spön i backen och jag blev lite ledsen eftersom vi hade bestämt att vi skulle åka till Vallby friluftsmuseum, men efter att vi fått i oss frukost och gjort oss iordning hade det slutat.
Alice hade sovit hos en kompis på natten så vi kom iväg vid två ungefär.

Gick där och kikade på djuren och tittade in i de små affärer och hantverksbodar som finns där.
Synd att allt är så dyrt på såna ställen bara,man har ju aldrig råd att köpa något.

Tjejerna ville åka till Skopunkten efteråt så det gjorde vi.
Köpte milkshakes på Mc Donald´s på vägen hem.

Väl hemma så fixade vi middag och idag blev det tacos.
Inte min favoritmat precis men tjejerna älskar det.
Jag var tvungen att lägga mig på soffan en stund och vila sen för jag får så fruktansvärt ont i ben och höfter när jag gått och stått länge. Det kommer av fibron.

Nu har vi tittat på tv en stund och det är väl dags att krypa i säng nu.
Bara sju dagar kvar nu.

Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Man får otroligt mycket flashbacks när man får cancer.. mycket som kommer fram.. och ibland är det jobbiga saker som kommer...

    Jag hoppas att du har sovit bättre till idag...

    Kram Pysis..

    SvaraRadera
  2. Ja det verkar så.Drömmer jättekonstiga saker hela tiden.
    Jo jag har sovit bättre inatt som var.
    kram catta

    SvaraRadera